Nákup propagačno - prezentačných predmetov.
Výzva na predkladanie cenovej ponuky
(zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní)
1. Názov :
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR.
IČO: 00681156
Ulica: Špitálska 4,6,8
Obec (mesto): Bratislava
PSČ: 816 43
2. Kontaktná osoba : Mgr. Bc. Jana Hantonová, MBA
Telefón: 02/2046 2915
E-mail: jana.hantonova@emplyoment.gov.sk
Internetová adresa: www.employment.gov.sk
3. Názov predmetu zákazky:
Nákup propagačno - prezentačných predmetov.
4. Druh zákazky
tovar / služba / stavebná práca
5. Miesto dodania/poskytnutia predmetu zákazky :
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, Sekcia riadenia ESF, Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava
6. Stručný opis zákazky
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky (ďalej len „ministerstvo“) ako Riadiaci orgán pre Operačný program Zamestnanosť a sociálna inklúzia je v súlade s Nariadením Rady (ES) č. 1083/2006 z 11. júla 2006, ktorým sa ustanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde a Kohéznom fonde a ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 1260/1999 zodpovedný za riadenie a vykonávanie operačného programu v súlade so zásadou riadneho finančného riadenia. V rámci tejto zodpovednosti je povinný zamedziť neefektívnym výdavkom.
S cieľom zabezpečiť túto úlohu verejný obstarávateľ vyhlasuje verejné obstarávanie.
Predmetom tejto zákazky je nákup reklamných a prezentačných materiálov určených na podporu prezentácie.
V zmysle požiadaviek:
· Sladká reklama – ovocné cukríky s potlačou. Celkový počet 30 kg s jednofarebnou potlačou ESF a OP ZaSI.
Cukríky 30 kg. |
Jednofarebná tlač |
Cena spolu |
· Prezentačné predmety - jednofarebná potlač loga ESF a OP ZaSI.
predmet zákazky |
počet ks |
cena za ks s potlačou |
reflexná páska na ruku |
1000 |
|
pero obyč. |
1000 |
|
pero darčeková sada |
300 |
|
notes pre deti |
300 |
|
hrnček |
400 |
|
hlavolam pre deti |
300 |
|
plážová podložka |
500 |
|
pastelky pre deti |
500 |
|
žetón + LED prívesok |
500 |
|
žetón na kľúče |
500 |
|
LED prívesok |
500 |
|
magnet |
500 |
|
taška |
500 |
|
dáždnik |
500 |
|
USB 32GB |
1000 |
|
aroma visačka |
200 |
|
sada náradia |
500 |
|
CENA SPOLU |
9000 ks |
|
7. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
CPV
8. Celkové množstvo alebo rozsah :
Cukríky s potlačou: 30 kg
Prezentačné predmety: 10000 ks
9. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH :
Cukríky s potlačou: 520 EUR bez DPH
Prezentačné predmety: 19 320 EUR bez DPH
10. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania :
V termíne do 27.4.2014 je potrebné dodať minimálne 2/3 požadovaného reklamného tovaru s potlačou. Lehota viazanosti ponuky je do 30.05.2014
11. Kritériá na vyhodnotenie ponúk :
Kritériom vyhodnotenia predložených ponúk sú:
1. Celková najnižšia cena cukríkov s potlačou, bez DPH.
2. Celková najnižšia cena prezentačných predmetov s potlačou, bez DPH.
S úspešným uchádzačom, ktorý ponúkne najnižšiu cenovú ponuku , bude následne uzatvorená zmluva .
12. Použije sa elektronická aukcia :
Nie
13. Podmienky účasti :
Uchádzač predloží doklad o oprávnení poskytovať službu. Postačuje vytlačený doklad z internetu, ktorý bude podpísaný a opečiatkovaný.
14. Lehota, miesto a spôsob predkladania ponúk :
Dátum a čas: dňa 10.4.2014 do 12:00 hod .
Do podateľne osobne alebo poštou na adresu uvedenú v bode č.1.
Za splnenie termínu predloženia ponuky sa považuje deň a hodina doručenia na adresu uvedenú v bode č.1.
Ponuka predložená po uplynutí tejto lehoty bude vrátená odosielateľovi.
15. Doplňujúce informácie :
Uchádzač predloží ponuku v uzatvorenej obálke s označením:
- adresa verejného obstarávateľa
- obchodné meno a adresa uchádzača
- názov predmetu obstarávania „Nákup propagačno - prezentačných predmetov“
- výrazné označenie: „Súťaž – neotvárať“ na prednej strane
Ponuka musí obsahovať:
1. Identifikačné údaje uchádzača
- Obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie, číslo účtu
- Kontaktnú osobu, telefónne číslo a e-mailovú adresu
2. Doklad o oprávnení poskytovať službu podľa bodu 13
3. Návrh na plnenie kritérií
Lehota viazanosti ponuky: do 30.05.2014
16. Ostatné :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit určený verejným obstarávateľom pre predmet zákazky, alebo neobsahuje všetky podklady uvedené v tejto výzve.
Úspešnému uchádzačovi bude zaslaná objednávka (alebo uzatvorená zmluva) podľa predloženej cenovej ponuky. Neúspešných uchádzačov verejný obstarávateľ nebude informovať o výsledku vyhodnotenia ponúk.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi , bez ohľadu na výsledok zadávania zákazky.
PRÍLOHY:
Nie
V Bratislave dňa 31.03.2014
Ing. Albert Németh
generálny riaditeľ sekcie