MULTIFUNKČNÉ ZARIADENIE A3 s predĺženou 3 ročnou záručnou dobou
Výzva na predkladanie cenovej ponuky
(zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní)
1 Názov verejného obstarávateľa:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR.
IČO: 00681156
Ulica: Špitálska 4,6,8
Obec (mesto): Bratislava
PSČ: 816 43
2 Kontaktná osoba: Mgr. Ján Vaľovský
Telefón: 02/20462051
E-mail: jan.valovsky@employment.gov.sk
Internetová adresa: www.employment.gov.sk
3. Názov predmetu zákazky:
MULTIFUNKČNÉ ZARIADENIE A3 s predĺženou 3 ročnou záručnou dobou
4. Druh zákazky
Tovar/služba
5. Miesto dodania/poskytnutia predmetu zákazky:
Sídlo verejného obstarávateľa (bod 1 výzvy)
6. Stručný opis zákazky
V prípade, že opis predmetu zákazky obsahuje konkrétny druh, názov, typ tovaru je možné ponúknuť ekvivalentný tovar, ktorý spĺňa minimálne požiadavky na technické špecifikácie verejného obstarávateľa.
Laserové multifunkčné zariadenie |
|
Parameter : |
Minimálne požadované parametre : |
Základné funkcie |
Kopírka, tlačiareň, skener, fax |
Technológia tlače |
Laser |
Maximálny formát tlače / média |
papier A3.A4,A5, B4, B5, obálky, fólia |
Kapacita str./mes |
200 000 |
Najlepšia kvalita výtlačku (dpi) |
1200 x 1200 |
Duplex - automatická obojstranná tlač |
Áno |
Rozhranie MFP |
USB + RJ45 sieťové |
Farebná tlač |
Áno |
Podporované OS (min.) |
Microsoft Windows 2008 Server, Microsoft Windows 2008 Server R2 Foundation, Microsoft Windows Server 2012, Microsoft Windows 7, Microsoft Windows 8, Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows XP SP2, Mac OS X 10.7 Lion, Mac OS X 10.8 Mountain Lion |
Normálna rýchlosť tlače (A4/A3 za min.) |
min 45 |
Automatický podávač dokumentov (ADF) |
Áno |
Bezokrajová tlač |
Nie |
Typ skenera |
plochý, farebný |
Rozlíšenie skenera (dpi) |
600 x 600 |
Fax |
Áno |
Veľkosť pamäti faxu |
min 500 str. |
príslušenstvo |
Ovládače, napájací kábel 230V, toner čierny + cyan, magenta, yellow |
záruka |
36 mes |
7. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
30232110-8 laserové tlačiarne
8. Celkové množstvo alebo rozsah
1 ks multifunkčného zariadenia + požadovaný predĺžený 3 záručný servis
9. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
8.622,- EUR bez DPH
10. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Dodávka tovaru do 14 dní od doručenia objednávky
11. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
12. Použije sa elektronická aukcia
Nie
13. Podmienky účasti
Uchádzač v ponuke priloží kópiu oprávnenia dodávať tovar
14. Lehota, miesto a spôsob predkladania ponúk
Dátum a čas: dňa 22.4.2014 do 15,00 hod.
Ponuku je potrebné doručiť v elektronickej podobe (e-mail) ma adresu kontaktnej osoby, uvedenej v bode 2.
15. Doplňujúce informácie
Nie sú
16. Ostatné:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit určený verejným obstarávateľom pre predmet zákazky, alebo neobsahuje všetky podklady uvedené v tejto výzve.
Úspešnému uchádzačovi bude zaslaná objednávka (alebo uzatvorená zmluva) podľa predloženej cenovej ponuky. Neúspešných uchádzačov verejný obstarávateľ nebude informovať o výsledku vyhodnotenia ponúk.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi , bez ohľadu na výsledok zadávania zákazky.
Publikované 8.4.2014