Aktualizácia licencie ESET Endpoint Antivirus pre 500 PC na obdobie štyroch rokov
Výzva na predkladanie cenovej ponuky
(zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní)
1 Názov:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR.
IČO: 00681156
Ulica: Špitálska 4,6,8
Obec (mesto): Bratislava
PSČ: 816 43
2 Kontaktná osoba: Ing. Renáta Guothová
Telefón: 0917 624 817
E-mail: renata.guothova@employment.gov.sk
Internetová adresa: www.employment.gov.sk
3. Názov predmetu zákazky:
Aktualizácia licencie ESET Endpoint Antivirus pre 500 PC na obdobie štyroch rokov.
4 Druh zákazky
tovar
5. Miesto dodania/poskytnutia predmetu zákazky:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky Špitálska 4,6,8 .
6. Stručný opis zákazky
Aktualizácia licencie ESET Endpoint Antivirus pre 500 PC na obdobie štyroch rokov.
Antivírusová a antispywarová ochrana siete MPSVR SR s pokročilou funkcionalitou ochrany zariadení. Umožňuje monitorovanie sieťového stavu a zaťaženia servera, dohliadanie na bezpečnosť celej siete z jedinej konzoly a možnosťou využitia vzdialenej správy.
7. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
48761000-0
8. Celkové množstvo alebo rozsah
Predĺženie podpory na obdobie štyroch rokov od 05.12.2013 do 04.12.2017.
9. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
9.600,- EUR bez DPH
10. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Štyri roky od 05.12.2013 do 04.12.2017
11. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
Dodávateľ je minimálne Gold partner spoločnosti ESET
12. Použije sa elektronická aukcia
Nie
13. Podmienky účasti
Ponuku je potrebné doručiť v elektronickej podobe (e-mail) ma adresu kontaktnej osoby, uvedenej v bode 2.
alebo písomne na adresu: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky , Špitálska 4,6,8 ; 816 43 Bratislava, Odbor informačno-komunikačných technológií.
14. Lehota, miesto a spôsob predkladania ponúk
Dátum a čas: Ponuky očakávame do 02.12.2013 do 09,00 hod.
15. Doplňujúce informácie
Nie
16. Ostatné:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit určený verejným obstarávateľom pre predmet zákazky, alebo neobsahuje všetky podklady uvedené v tejto výzve.
Úspešnému uchádzačovi bude zaslaná objednávka (alebo uzatvorená zmluva) podľa predloženej cenovej ponuky. Neúspešných uchádzačov verejný obstarávateľ nebude informovať o výsledku vyhodnotenia ponúk.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi , bez ohľadu na výsledok zadávania zákazky.
V Bratislave dňa 26.11.2013