Zabezpečenie správy a údržby informačného systému FEAD
Výzva na predkladanie ponúk (zákazka s nízkou hodnotou)
1. Názov predmetu zákazky: Zabezpečenie správy a údržby informačného systému FEAD
Druh zákazky: služby
CPV: 72267100-0 Údržba programového vybavenia (softvér), 72260000-5 Služby súvisiace
so softvérom
2. Stručný opis zákazky – poskytnutie služieb v oblasti informatiky - Príloha č.1 tejto výzvy
3. Miesto poskytnutia predmetu zákazky: sídlo verejného obstarávateľa
4. Predpokladaná hodnota zákazky : 19.785,- Eur bez DPH
5. Trvanie Rámcovej dohody alebo lehota dodania: RD na dobu určitú od 1.1.2017do 31.12.2020 alebo do vyčerpania PHZ na základe čiastkových objednávok verejného obstarávateľa v súlade s Rámcovou dohodou o poskytovaní správy a údržby informačného systému FEAD, ktorá tvorí prílohu č. 4 tejto výzvy.
6. Kritérium na vyhodnotenie ponúk: celková cena za celý predmet zákazky vrátane DPH.
Návrh na plnenie kritérií – Príloha č.2 tejto výzvy
7. Podmienky účasti: Uchádzač musí byť oprávnený poskytovať požadovanú službu. Súčasťou jeho
ponuky bude kópia výpisu z obchodného registra alebo živnostenského oprávnenia, fotokópia
preukazujúca splnenie požadovanej podmienky účasti.
8. Lehota, spôsob a miesto predkladania ponúk:
Dátum a čas:09.12. 2016 do 12:00 hod.
Predkladanie ponúk sa uskutoční prostredníctvom IS EVOSERVIS – viď. príloha č.3
9. Ostatné informácie:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie
predmetu zákazky prevyšuje finančný limit určený verejným obstarávateľom pre predmet
zákazky, alebo neobsahuje všetky podklady uvedené v tejto výzve.
10 . Kontaktná osoba:
Ing. Peter Vozár, tel: 02/2046 2331, e-mail: peter.vozar@employment.gov.sk
v Bratislave dňa 01.12.2016
riaditeľ odboru verejného obstarávania