Akreditované kurzy projektového manažmentu
Výzva na predkladanie cenovej ponuky
(zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní)
1 Názov:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR
IČO: 00681156
Ulica: Špitálska 4,6,8
Obec (mesto): Bratislava
PSČ: 816 43
2 Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Kalafutová
Telefón: 02/2046 2128
E-mail: andrea.kalafutova@employment.gov.sk
Internetová adresa: www.employment.gov.sk
3. Názov predmetu zákazky:
A. Certifikované kurzy PRINCE2 vrátane príslušných certifikačných skúšok:
a) PRINCE2 Foundation+Practitioner pre 1 účastníka - vrátane študijného materiálu a certifikačných testov. Výučba, študijné materiály, testovanie v slovenskom alebo anglickom jazyku.
b) PRINCE2 Foundation pre 2 účastníkov – vrátane študijných materiálov, výučby a certifikačného testu v slovenskom jazyku.
B. Príprava na certifikáciu PMI PMP/CAPM 1. a 2.časť pre 1 účastníka – vrátane študijného materiálu.Výučba a študijné materiály v slovenskom alebo anglickom jazyku.
C. Certifikovaný kurz ITIL Foundation pre 2 účastníkov – vrátane študijných materiálov a certifikačného testu. Výučba, študijné materiály a certifikačný test v slovenskom alebo českom jazyku (prípadne kombinácia anglicko-slovenského alebo anglicko-českého študijného materiálu), test v slovenskom alebo českom jazyku.
4 Druh zákazky
služba
5. Miesto dodania/poskytnutia predmetu zákazky:
Bratislava
6. Stručný opis zákazky
Certifikované vzdelávacie kurzy so zameraním na projektový manažment v súlade s medzinárodnými certifikátmi, resp. akreditáciami uvedené v bode 3 Názov predmetu zákazky. Zákazka je rozdelená na 3 časti (A,B a C), verejný obstarávateľ umožňuje predkladať cenové ponuky na každú časť osobitne.
7. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
80532000-2
8. Celkové množstvo alebo rozsah
Certifikované kurzy v rozsahu uvedenom v 3. Názov predmetu zákazky v častiach A,B a C.
9. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
A. a) 2.000,- EUR bez DPH
b) 2.000,- EUR bez DPH
B. 960,- EUR bez DPH
C. 1.600 EUR bez DPH
10. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
V súlade s príslušnými objednávkami, lehota zabezpečenia uvedených vzdelávacích služieb, jednotlivých častí predmetu zákazky je nasledovná:
A) najneskôr do 30. 11. 2013
B) najneskôr do 31.12. 2013
C) najneskôr do 31.03.2014
11. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena za celú časť predmetu zákazky v EUR s DPH
Osobitne sa hodnotia časti A, B a C.
12. Použije sa elektronická aukcia
Nie
13. Podmienky účasti
Dodávateľ zdokladuje, že je oprávnený poskytovať príslušné certifikované vzdelávacie kurzy –uvedené v častiach A,B, C (bod 3. Názov predmetu zákazky). Uchádzač predloží príslušný certifikát (akreditáciu) alebo iný ekvivalentný doklad.
Ponuku je potrebné doručiť v elektronickej podobe (e-mail) na adresu kontaktnej osoby, uvedenej v bode 2.:
andrea.kalafutova@employment.gov.sk
14. Lehota, miesto a spôsob predkladania ponúk
Ponuky zasielajte na vyššie uvedenú e-mailovú adresu najneskôr do:
do 07.10.2013 do 12:00 hod.
15. Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celý predmet zákazky v prípade, že sa zmenia okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo toto verejné obstarávanie.
16. Ostatné:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu v jednotlivých častiach zákazky prevyšuje predpokladanú hodnotu zákazky stanovenú verejným obstarávateľom, alebo neobsahuje všetky podklady uvedené v tejto výzve.
Úspešnému uchádzačovi, resp. úspešným uchádzačom bude zaslaná objednávka podľa predloženej cenovej ponuky.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi , bez ohľadu na výsledok zadávania zákazky.